Patronat PIRC - Smart City Forum 8-9.03.2017

Transformacja jaką obserwujemy obecnie w miastach pokazuje, że inteligentne rozwiązania towarzyszą nam w codziennym życiu. Zmiany te dotyczącą wielu aspektów, począwszy od transportu, poprzez ekologię, budownictwo, energetykę czy też współpracę i komunikację z mieszkańcami. 

Smart City Forum, które nasza Izba po raz kolejny objęła swoim patronatem, to platforma dialogu i współpracy biznesu z administracją centralną i lokalną, która pozwala na efektywną wymianę opinii oraz doświadczeń w zakresie inteligentnych miast, uwzględniając w tym interesy mieszkańców.  Podczas V edycji, która odbędzie się 8-9 marca 2017 roku w Hotelu Westin w Warszawie, uczestnicy będą rozmawiać o dobrych praktykach, ale również o kierunkach rozwoju i przyszłości Smart City w Polsce.  Obszary i zagadnienia, na których skupi się V edycja dotyczyć będą mobilności miejskiej, inteligentnej infrastruktury oświetleniowej, elektromobilności i gazomobilności, usług w tym płatności realizowanych w mieście oraz integracji karty aglomeracyjnej, tworzenia przestrzeni miejskiej w tym aspektu kolejnictwa, efektywności energetycznej czy też nowych modeli biznesowych oraz finansowania infrastruktury municypalnej.

"Właśnie ta konferencja, to taki zbiór, w jednym miejscu, doświadczeń poszczególnych samorządów, jak tym wymogom współczesności, my jako samorządowcy możemy sprostać. To doskonała platforma wymiany myśli, wiedzy i dobrych praktyk. Bardzo ważne jest, żeby wymieniać się taką informacją, ponieważ zmienia się świat, bardzo szybko zmieniają się też
i oczekiwania, i przede wszystkim sposób funkcjonowania ludzi." - Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łodzi.
Nad merytoryczną wartością Forum czuwa Rada Programowa, w której zasiadają między innymi:
Robert Biedroń, Prezydent Miasta Słupska, Maciej Bluj, Wiceprezydent Miasta Wrocławia, Jacek Jaśkowiak, Prezydent Miasta Poznania, Tadeusz Krzakowski, Prezydent Miasta Legnicy, Marcin Wojdat, Sekretarz m.st. Warszawy, Adrian Kurowski, Dyrektor Visa Europe w Polsce, Bogdan Rogala, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Handlowy Philips Lighting CEE, Tadeusz Kościński, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Rozwoju.

Zwieńczeniem V edycji wydarzenia będzie Wielka Gala Smart City, która odbędzie się 8 marca 2017 r. o godzinie 19:00 w Hotelu Westin w Warszawie.
Podczas Wielkiej Gali niezależna Kapituła Konkursowa, składająca się z uznanych autorytetów w branży, nagrodzi laureatów Konkursu Smart City w następujących kategoriach:
Smart City do 100 tys. Mieszkańców, Smart City od 100 do 500 tys. Mieszkańców, Smart City powyżej 500 tys. Mieszkańców, Inteligentne rozwiązanie - Smart City Solution, Człowiek Roku, Dostawca dla miast.

Zapraszamy do zapoznania się z foto i wideorelacją z poprzedniej edycji Smart City Forum oraz odwiedzenia strony wydarzenia www.smartcityforum.pl.
 

Event Date: 

środa, Marzec 8, 2017 (Cały dzień) to czwartek, Marzec 9, 2017 (Cały dzień)