VI Smart City Forum

To już kolejna, VI edycja Smart City Forum, która odbędzie się w dniach 20-21 września 2017 roku w Hotelu Sheraton w Warszawie. O konferencji organizatorzy mówią, że stanowi odpowiedź na transformację, jaka dokonuje się w skali globalnej, dotyczącą budowy i funkcjonowania miast, które stają się inteligentne, niezależnie od tego na jakim poziomie rozwoju znajduje się organizacja. Przemiana ta dotyka wielorakich aspektów życia, począwszy od transportu, poprzez ekologię, energetykę, budownictwo czy wreszcie wypracowywanie nowych sposobów komunikacji z mieszkańcami.

Platforma dialogu i współpracy biznesu z administracją centralną i lokalną, jaką jest Smart City Forum, pozwala na efektywną wymianę opinii oraz doświadczeń w zakresie inteligentnych miast, dotyczącą rozwoju polskich jaki i innych miast świata. Merytoryka Wydarzenia nadzorowana jest przez Radę Programową pod przewodnictwem Pana Mariusza Gaca, Wiceprezesa Zarządu Orange Polska, będąc gwarantem skutecznej i owocnej debaty w zakresie modeli realizacji inwestycji, możliwości ich finansowania czy wykorzystania dostępnych technologii.

Możliwość spotkania z decydentami szczebla krajowego, administracji rządowej, znanymi ekspertami z takich branż jak: deweloperska, medyczna, transportowa, energetyczna, edukacyjna czy również usług publicznych sprawia, że Smart City Forum jest pierwszą w Polsce inicjatywą poświęconą inteligentnym miastom w takiej skali i z takim zapleczem merytorycznym.

Smart City Forum to ugruntowane na polskim rynku wydarzenie, skupiające wszystkie podmioty zainteresowane ideą inteligentnych miast. Forum z roku na rok gromadzi coraz liczniejsze grono najważniejszych reprezentantów administracji rządowej i samorządowej oraz ekspertów z ciągle poszerzanego spektrum obszarów, mających wpływ w poprawę jakości życia w mieście oraz funkcjonowania metropolii, w tym m.in. z sektorów transportu, ekologii, energetyki, budownictwa, medycyny czy edukacji.

Event Date: 

wtorek, Czerwiec 20, 2017 - 11:00